tisdag 5 april 2011

Yes!



Idag har jag hängt upp några av mina favorit-tavlor på biografen Grand där de ska hänga resten av april! Nu på lördag blir det vernissage, känns inte ett dugg nervöst faktiskt - det lär väl inte vara så himla annorlunda att ha vernissage jämfört med att ha en vanlig liten fest! Det är ju mamman, vännerna och släktingarna som kommer, och så något att dricka och någonting att knapra på och tavlor som invaderat större delen av rummet - standard weekend-event liksom, det ska bli riktigt kul!.

 Eftersom livets väg alltid har en förmåga att böja sig enligt mina kurvor så ordnade sig de få problem jag tyckte mig se angående denna lilla utställning;

Hur skulle jag få dit tavlorna? En underbar grabb körde mina dyrgripar till biografen i sin fina bil såklart.

Hm, borde man inte ha några trevliga broschyrer så att alla som vill kan läsa lite om mig/mina tavlor? Just ja, fick ju Office-paket till min lilla ljuvliga gröna laptop av en sötnos häromdagen! Publisher rockar!

Ingen som kunde hjälpa mig att hänga upp tavlorna? Nej men herregud, det var ju suuuperenkelt! Fick låna största stegen av söta biograbbarna, som också hjälpte till att se hur snett jag hängt de förbaskade tavlorna.

Vi ses på Lördag! 13.00! Don't forget! Ciao!

3 kommentarer:

  1. Hi det ska superkul:)hela helgen..ses snart puss mamman;)

    SvaraRadera
  2. Ja, du ska då alltid få som du vill du...men det är bara för att du är värd det! ;)
    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Du lyckas verkligen ordna allt på ett fantastiskt sett. Jag är imponerad. Super fint vernissage. Grattis!!!! *stolt*

    SvaraRadera