fredag 8 april 2011

On Stranger Tides


Jag har tydligen helt missat att den 4:e Pirates of the Caribbean-filmen kommer redan nu i maj. Så just nu befinner jag mig i ett lätt lyriskt tillstånd efter att ha sett trailern...
Men kom igen, hur kan någonting, någonsin, bli hetare, coolare och mer inspirerande än Johnny Depp OCH Penelope Cruz - som pirater - i samma film?!
Det verkar dessutom som att denna film har potential att vara den bästa av de fyra... Tålamod är inte någonting som jag har direkt gott om - så hur jag ska överleva ända till premiären av denna underbara skapelse är ett mysterium.
För underbar kommer den vara. Jag vet det.
Ungefär som om någon lyckats hitta mina innersta drömmar och fantasier och använder dessa för att berätta en helt fantastisk saga som man aldrig vill ska ta slut...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar