tisdag 18 september 2012

plättfest and stuff.

Ikväll är en sån kväll när jag är sådär otäckt snygg i håret att det känns som slöseri att jag snart ska gå och lägga mig. Så troligtvis kommer jag stanna uppe lite extra länge bara för att. Och prova mina nya glasögon, om och om igen. Eller ja, de glasögon jag funderar på att kanske köpa. 
Mycket fina!
 
Hade en riktigt trevlig helg förresten, som avslutades med att först steka plättar till ett helt gäng med trevligt folk och sen dansa tills jag helst ville krypa in under en bänk och gå i dvala. Bra söndag helt enkelt!

Och idag kom jag ihåg vad jag hade glömt igår. Det var någonting med citroner och lemonad...
Så istället för att muppa runt i myskläder och äta massa mackor och missbruka Big Bang Theory så tog jag en lång dusch, blev skitsnygg, spelade Backyard Babies på hööög volym (funkar varje gång!) knallade ner på stan och provade alla glasögon dom hade på Synsam, köpte en grymt fin tröja och nya strumpbyxor, hängde med morsan hem till byn, handlade nyttig mat och käkade middag med ovan nämnda morsa, pappan och Lillebror.
Voila!
Today's a good day.
 
Dagens inspirationsboost:
Kolla in Amanda Jenssens "Happyland".
Kan vara en av de snyggaste musikvideos jag någonsin sett.
http://www.youtube.com/watch?v=BMXZgzYnzlk


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar