onsdag 26 oktober 2011

I Wasn't Born To Follow


Gu' va härligt det är med lediga dagar! Lunchat hos mormor, fyndat en störtsöt blå kökssoffa på second hand för en femhundring - den kommer passa hur bra som helst hemma hos mig, och vips så har man plats för ännu fler polare in the kitchen - och så har jag fikat med en fin vän på nyöppnade Mitt i Smeten hemma i byn. Dessutom tyckte busschauffören att vi var så söta att vi fick åka på "halv" biljett in till stan igen, plus att vi fick ett par extra reflexer (små söta spöken, istället för de vanliga runda de annars delar ut).

Kvällens enda trubbel är att det är himla svårt att hitta suddet när jag hela tiden envisas med att lägga det bredvid mig i soffan; det smälter försvinnande bra in i den långlurviga, grå fårfällen... Men vad gör det när man ändå inte har bråttom, det är ju tydligen kul att rita blyertsteckningar.
Varför har jag inte börjat med det tidigare?

1 kommentar:

  1. Va snyggt:)visst är det kul o testa lite.. nu kan ju du o bror din ha "blyertsjunta"hi hi puss

    SvaraRadera