måndag 11 juli 2011

danshimmel deluxe.

 
Om du tänker dig att jag föregånde vecka tillbringade mina dagar såhär:
Sovmorgon. Varje morgon. Matlagning och vin tillsammans med världens härligaste tjejer, som jag hade den stora äran att dela husbil med under veckan. Barfotafox i gröngräset med havet glittrandes i bakgrunden. Musik skapad av vänner på en filt som sjunger och spelar gitarr. Ständigt omgiven av underbara människor och massor med kärlek.

...och kvällarna såhär:
Mysfoxa runt på ett golv lika lent som sammet under mina fotsulor, tillsammans med fantastiska dansare från hela landet. Efter-dansen-mys utanför någons stuga eller förtält, bara för att njuta av glädjen och livet.

De som var där vet hur det är. De som inte var det har ingen aning för det går inte att beskriva. Gemenskapen, kärleken, och den underbara känslan av att sväva på de små fluffiga, mjuka, underbara moln som bara finns i danshimlen.

Jag tycker om att ha förväntningar, att liksom vara glad i förskott, och tänka att varje kväll kommer bli den bästa kvällen någonsin.

Och så blev det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar