fredag 7 januari 2011

My fridaynight:



...lyssnar på Janis Joplin och bläddrar i inredningstidningar i väntan på "Let's Dance". Chokladbollarna som tillverkades med ett fint samarbete två skafferier emellan är slut sedan länge.

Många viktiga och roliga beslut har också fattats - livet är ju som bekant inte till för att sparas på. Därför vill jag använda min tid och mina tillgångar för att förgylla varje ögonblick av den vackra tillvaron dag för dag, utan att fundera så överjävligt hårt på vad som "är värt det" eller inte...

Det som får mig att må bra, och det jag verkligen känner för och där passionen alltid finns - det är såna saker som ska fylla min tillvaro.

Så...

Dags att släppa fram min naturliga impulsivitet och sluta försöka kontrollera och planera framtida eventualiter så att jag inte missar de underbara tillfällen som råkar ramla ner på den stjärnbeströdda röda matta som leder mitt liv framåt!








1 kommentar:

  1. Men helt rätt av dig du härliga varelse.. planera va ä dä;) puss mamman

    SvaraRadera