måndag 1 november 2010

Missade du Stockholms första burlesque-festival?!

...det gjorde INTE jag!





Otroligt proffsiga uppträdanden från bl a svenska tjejerna i Knicker Kittens och ett helt gäng sexiga, roliga och mycket underhållande utländska burlesque-artister.

Älskar att Berns är ett så fantastiskt fint ställe, allt känns liksom lite extra glammigt med vackra kristallkronor och guld överallt.... Grymt passande lokal för denna festival.


Vad har man då på sig på en tillställning som denna? Min svarta favorit-korsett och en svart kjol med små sammetsmjuka, röda körsbär! Enda negativa med kvällen var att jag slarvade bort mina (min mammas!) sjukt snygga svarta spetshandskar, som varit med i partysvängen sen innan jag föddes..!

Kvällens självklara val av sällskap:
 min underbara Jenny.



1 kommentar:

  1. Va häftigt!!kul och se duktiga människor i fin miljö:):);)IIIiiiiii!!!! mina spetshanskar....;)känner mest..kul att vi båda hann känna oss lite extra fina i dom... nu är det väl någon annan som är glad:)kanske nån av dom vilda flickorna på Berns;)
    passande skåp du hittat..längtar..puss Mamma

    SvaraRadera